Rahnai
MoonCall :: Informacje :: Karty postaci
Strona 1 z 1
Rahnai
Statystyki
Siła 20
Zręczność 16
Wytrzymałość 14
Szybkość 10
Spostrzegawczość 12
Punkty doświadczenia 0
{* 2000 początkowe - 700 siła, 20 pkt. - 400 zręczność, 14 pkt. - 400 wytrzymałość, 14 pkt. - 200 szybkość, 10 pkt. - 300 spostrzegawczość, 12 pkt.
* 55 z fabuły - 50 zręczność, 1 pkt.
* 50 z fabuły - 50 zręczność, 1 pkt.}
Rahnai Imię basiora wywodzi się z archaicznego dialektu dalekiej północy. Używany jest jeszcze tylko przez jedno plemię, które nie zdecydowało się wyrzec swojego dziedzictwa. Tam, pośród mrozów, owe plemię uznawane jest za nieformalnych strażników przeszłości. I choć dla jednych nie jest to powodem do dumy, Satharik, bo takie miano nosi ów klan, darzone jest szacunkiem przez wszystkie północne watahy.
Samo imię basiora w wolnym tłumaczeniu to Biała Śmierć i choć powszechnie traktuje się je jako oddanie temperamentu wilka, jego geneza jest zgoła inna. Narodzenie basiora zbiegło się bowiem z nadejściem mrozów ostrzejszych, nich dotychczas, a w raz z nim ucieczką zwierzyny łownej i skuciem rzek grubym lodem. To nagłe zlodowacenie przyniosło śmierć wielu członkom plemienia, a samo wydarzenie zaczęto z jakiegoś powodu kojarzyć właśnie z narodzeniem Rahnaia.
Młody dorosły Rahnai, tak jak inni członkowie plemienia, zmuszony był rozpocząć życie na własną łapę. Ścieżka jego i jego rodziny rozdzieliły się, bo w obliczu nagłych mrozów dużo łatwiej było przetrwać, wyżywić pojedynczą jednostkę, aniżeli całe stado. Każdy rozpoczął własną tułaczkę w poszukiwaniu lepszego miejsca do życia i podczas drogi miał osobiście ponosić odpowiedzialność za swe działanie.
U progu nowego, pozornie lepszego świata, Rahnai zawitał jako dojrzały już, lecz wciąż młody basior, dopiero rozpoczynający zdobywanie swego miejsca pośród innych wilków.
Plemię Satharik to grupa mniej lub bardziej spokrewnionych ze sobą wilków. Ci czystokrwiści, których drzewo genealogiczne sięga korzeniami daleko w główną gałąź rodową plemienia, wyróżniają się długą, śnieżnobiałą sierścią i błękitnymi oczyma, a także stoickim spokojem i gotowością do uczynienia wszystkiego, czego będzie wymagało od nich życie. Pozostali to mieszanka przeróżnych barw i charakterów. Niezależnie od pochodzenia czy pełnionej funkcji, wszyscy tu są sobie równi i rozliczają się wyłącznie przed przewodnikiem plemienia. Mimo wszystko nowo przybyłym rzuca się w oczy szacunek, jakim darzeni są czystokrwiści. Owo poważanie nie jest zrodzone z narzuconych zasad - główny ród plemienia bez wahania zrównał się z innymi wilkami, nie traktując się lepiej od reszty - lecz powstało naturalnie, w sercach i umysłach wszystkich wilków razem i każdego z osobna.
Jeśli chodzi o ścisłą rodzinę Rahnaia, wlicza się w nią: Aylir, ojciec basiora, Eyia, matka, oraz bracia: starszy Mazra i młodszy Akar. Wszyscy należą do czystokrwistych.
Z wyglądu Rahnai nie odstępuje za bardzo innym czystokrwistym. Jego największą dumą jest długa, śnieżnobiała sierść oraz stalowobłękitne ślepia. Tym, co go wyróżnia, są czarne końcówki uszu oraz szramy przecinające pysk (i nie całkiem dodające mu atrakcyjności), które zdobył podczas tułaczki na południe.
Jego temperament to z kolei kilka splątanych ze sobą nici. Pozornie spokojny i stonowany, basior potrafi bardzo szybko przerodzić się w wojownika bez miłosierdzia. Do tego dochodzi nić samotnika oraz bezwzględnego amanta, który potrafi oczarować waderę tylko po to, by potem bezczelnie zdruzgotać to, co ona mogła zacząć do niego czuć. Nie szuka partnerki. Choć, oczywiście, jak każdy samiec zamierza przekazać swe geny dalej, nie spieszy mu się. Ceni sobie wolność i nie zamierza jej jeszcze oddawać na rzecz rodziny. Nie czuje się też odpowiedzialny i nie chce musieć się taki czuć. Lubi być sam i odpowiadać wyłącznie za siebie.
Siła 20
Zręczność 16
Wytrzymałość 14
Szybkość 10
Spostrzegawczość 12
Punkty doświadczenia 0
{* 2000 początkowe - 700 siła, 20 pkt. - 400 zręczność, 14 pkt. - 400 wytrzymałość, 14 pkt. - 200 szybkość, 10 pkt. - 300 spostrzegawczość, 12 pkt.
* 55 z fabuły - 50 zręczność, 1 pkt.
* 50 z fabuły - 50 zręczność, 1 pkt.}
~ ~ ~
Rahnai Imię basiora wywodzi się z archaicznego dialektu dalekiej północy. Używany jest jeszcze tylko przez jedno plemię, które nie zdecydowało się wyrzec swojego dziedzictwa. Tam, pośród mrozów, owe plemię uznawane jest za nieformalnych strażników przeszłości. I choć dla jednych nie jest to powodem do dumy, Satharik, bo takie miano nosi ów klan, darzone jest szacunkiem przez wszystkie północne watahy.
Samo imię basiora w wolnym tłumaczeniu to Biała Śmierć i choć powszechnie traktuje się je jako oddanie temperamentu wilka, jego geneza jest zgoła inna. Narodzenie basiora zbiegło się bowiem z nadejściem mrozów ostrzejszych, nich dotychczas, a w raz z nim ucieczką zwierzyny łownej i skuciem rzek grubym lodem. To nagłe zlodowacenie przyniosło śmierć wielu członkom plemienia, a samo wydarzenie zaczęto z jakiegoś powodu kojarzyć właśnie z narodzeniem Rahnaia.
Młody dorosły Rahnai, tak jak inni członkowie plemienia, zmuszony był rozpocząć życie na własną łapę. Ścieżka jego i jego rodziny rozdzieliły się, bo w obliczu nagłych mrozów dużo łatwiej było przetrwać, wyżywić pojedynczą jednostkę, aniżeli całe stado. Każdy rozpoczął własną tułaczkę w poszukiwaniu lepszego miejsca do życia i podczas drogi miał osobiście ponosić odpowiedzialność za swe działanie.
U progu nowego, pozornie lepszego świata, Rahnai zawitał jako dojrzały już, lecz wciąż młody basior, dopiero rozpoczynający zdobywanie swego miejsca pośród innych wilków.
Plemię Satharik to grupa mniej lub bardziej spokrewnionych ze sobą wilków. Ci czystokrwiści, których drzewo genealogiczne sięga korzeniami daleko w główną gałąź rodową plemienia, wyróżniają się długą, śnieżnobiałą sierścią i błękitnymi oczyma, a także stoickim spokojem i gotowością do uczynienia wszystkiego, czego będzie wymagało od nich życie. Pozostali to mieszanka przeróżnych barw i charakterów. Niezależnie od pochodzenia czy pełnionej funkcji, wszyscy tu są sobie równi i rozliczają się wyłącznie przed przewodnikiem plemienia. Mimo wszystko nowo przybyłym rzuca się w oczy szacunek, jakim darzeni są czystokrwiści. Owo poważanie nie jest zrodzone z narzuconych zasad - główny ród plemienia bez wahania zrównał się z innymi wilkami, nie traktując się lepiej od reszty - lecz powstało naturalnie, w sercach i umysłach wszystkich wilków razem i każdego z osobna.
Jeśli chodzi o ścisłą rodzinę Rahnaia, wlicza się w nią: Aylir, ojciec basiora, Eyia, matka, oraz bracia: starszy Mazra i młodszy Akar. Wszyscy należą do czystokrwistych.
Z wyglądu Rahnai nie odstępuje za bardzo innym czystokrwistym. Jego największą dumą jest długa, śnieżnobiała sierść oraz stalowobłękitne ślepia. Tym, co go wyróżnia, są czarne końcówki uszu oraz szramy przecinające pysk (i nie całkiem dodające mu atrakcyjności), które zdobył podczas tułaczki na południe.
Jego temperament to z kolei kilka splątanych ze sobą nici. Pozornie spokojny i stonowany, basior potrafi bardzo szybko przerodzić się w wojownika bez miłosierdzia. Do tego dochodzi nić samotnika oraz bezwzględnego amanta, który potrafi oczarować waderę tylko po to, by potem bezczelnie zdruzgotać to, co ona mogła zacząć do niego czuć. Nie szuka partnerki. Choć, oczywiście, jak każdy samiec zamierza przekazać swe geny dalej, nie spieszy mu się. Ceni sobie wolność i nie zamierza jej jeszcze oddawać na rzecz rodziny. Nie czuje się też odpowiedzialny i nie chce musieć się taki czuć. Lubi być sam i odpowiadać wyłącznie za siebie.
Rahnai- Wilk
- Liczba postów : 150
Jest z nami od : 26/04/2011
Wataha : Yanakhta
Zdrowie :
Siła : 20
Zręczność : 16
Re: Rahnai
Punkty doświadczenia
+ 45 | walka, potwierdzenie+2 | wydarzenie fabularne, potwierdzenie
+ 8 | polowanie, potwierdzenie
+ 30 | polowanie, potwierdzenie
+ 15 | polowanie, potwierdzenie
Do dnia 6.05.2011 r. wymieniono 100 PD na 2 pkt. zręczności
Rahnai- Wilk
- Liczba postów : 150
Jest z nami od : 26/04/2011
Wataha : Yanakhta
Zdrowie :
Siła : 20
Zręczność : 16
MoonCall :: Informacje :: Karty postaci
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach