Stare Drzewo [ogłoszenia od NPC]
3 posters
MoonCall :: Kraina :: Skalna polana
Strona 1 z 1
Stare Drzewo [ogłoszenia od NPC]
Drzewo rosnące na polanie stanowi jeden z ważniejszych punktów orientacyjnych w krainie. Z tego powodu, zwierzęta, które mają do przekazania coś ważnego, albo potrzebują pomocy, chętnie pozostawiają w tym miejscu ogłoszenia nabazgrane na kawałku listka lub kory.
(W tym miejscu zamieszczane będą liściki fabularne od NPC oraz informacje techniczne dotyczące wykonania questu lub daty wyprawy)
(W tym miejscu zamieszczane będą liściki fabularne od NPC oraz informacje techniczne dotyczące wykonania questu lub daty wyprawy)
Re: Stare Drzewo [ogłoszenia od NPC]
Przynieść do śniegowa góra.
Krgar, Jenot
// Waszym zadaniem jest odnalezienie informacji o obecności ciem w pierwszych postach tematów, wchodzących w skład krainy. Opisy określają również dokładne miejsce na terenie, w którym dany owad się znajduję [siedzi na drzewie, kamieniu, odpoczywa na nosie niedźwiedzia grizzly] i ewentualne przeszkody, które stoją na drodze przed schwytaniem go.
Po zlokalizowaniu ćmy, udajecie się do miejsca jej przebywania i opisujecie całe polowanie. Jeśli ćma siedziała na drzewie, oczywiście nim ją schwytacie, musicie jakoś się do niej dostać. Raczej żaden wilk nie posiada umiejętności bezpośredniej wspinaczki, ale technika przepłaszania owada, czy skorzystanie z przewróconego pnia, który akurat opiera się o docelowe drzewo, są jak najbardziej metodami dozwolonymi.
Liczy się przede wszystkim pomysłowość i logiczny ciąg zdarzeń. Czas działania nie ma najmniejszego znaczenia. Możecie opisać wszystko w jednym poście, możecie biegać za ćmą po całej krainie przez kilka dni. Wszystko zależy od tego, jaka metoda pozwoli wam zachować przejrzystość i logikę zdarzeń.
Po upolowaniu ćmy, zanosicie ją do miejsca, które wskazał jenot w liściku. Obiecaną nagrodę fabularną dostarczy wam przy najbliższej okazji, w fabule, bez problemu odnajdując każdego uczestnika questu, dzięki świetnie rozwiniętemu zmysłowi węchu.
Oprócz tego, i w zależności od atrakcyjności waszych polowań, w podsumowaniu questów, otrzymacie 50-100 punktów doświadczenia.
Można zebrać tylko jedną ćmę dziennie.
Quest zatytułowany "Obiad dla Jenota" potrwa do soboty włącznie. W niedziele pojawi się jego podsumowanie w przeznaczonym do tego temacie (do soboty mogą się też pojawiać nowe informacje o ćmach. Aktualnie w terenie zostało takowych rozmieszczone: 11 [liczba będzie edytowana, jeśli ilość owadów zostanie zwiększona].
Oczywiście jeśli jeden wilk upolował daną ćmę, drugi już tej samej ćmy nie znajdzie, dlatego postarajcie się sprawdzać, czy odnaleziona przez was ćma nie została już przypadkiem wcześniej schwytana.
Miłej zabawy! //
zakończony
Ostatnio zmieniony przez Krgar dnia Sob Maj 07, 2011 10:45 am, w całości zmieniany 2 razy
Krgar- Jenot
- Liczba postów : 86
Jest z nami od : 25/04/2011
Zdrowie :
Siła : 5
Zręczność : 30
Re: Stare Drzewo [ogłoszenia od NPC]
Morderstwa w las wołają strażnik. Żółty kuna przybył. Inne kuna pomagają. Pilnują las i zwierzęta.
Dostarczyć mi ŻYWA kuna! Duża nagroda.
Krgar, Jenot
//W generatorze losowym "zwierzęta - las" od dziś do dnia zakończenia questu możecie natknąć się na obrazek:
Oto bohater naszego questu. Przedstawiciel kun, który jak widać, odbiega od normy jeśli chodzi o statystyki. Co w nim niezwykłego? Atakuje bez ostrzeżenia i nic nie możecie na to poradzić. Gdy przypadkiem go wylosujecie, nie unikniecie walki (możliwa jest jedynie ucieczka, jeśli posiadacie większą ilość punktów szybkości lub jeśli uda wam się wykonać blok ciosu). Mało tego! Kuna ma dar zjednywania sobie zwierząt leśnych. Jeśli, stosując generator, ustawicie kilka obrazków, a pośród nich znajdzie się "boss", niestety wszystkie wylosowane zwierzęta Was zaatakują...
Nie martwcie się - nie zabija. Zostawi Was, gdy doprowadzi do stanu krytycznego.
[Uwaga: Jeśli pojawią się Wam dwie kuny z dopiskiem "boss" traktujemy je jak jedną. Szansa na wylosowanie kuny z generatora to 4%]
Jak ją złapać?
Sprowadzić do śmiertelnych obrażeń, a potem unieruchomić i zaciągnąć przed oblicze jenota. Stosujecie identyczne kostki dla siebie i dla kuny [kuna jest zręczna, więc każdy z Was rzuca kość dla siebie i dla kuny, na tego zwierzaka skupienie na jednym celu nie podziała]. Macie prawo zażywać zioła podczas walki... Możecie działać w grupie.
Nagrody
Każdy członek grupy, która poskromi kunę otrzyma 400 PD (i może jakieś ziółka, jeśli jenot będzie miał nadmiar zapasów).
Ponadto wilk, któremu uda się ostatni cios, sprowadzający przeciwnika do obrażeń śmiertelnych otrzyma materialną nagrodę specjalną.
Pytania na PW.//
zakończony
Krgar- Jenot
- Liczba postów : 86
Jest z nami od : 25/04/2011
Zdrowie :
Siła : 5
Zręczność : 30
Re: Stare Drzewo [ogłoszenia od NPC]
Wieści szpieg o klan rosomak z gór. Złe. Nie lubią wilków. Intruzi też na step. Niosą śmierć! Nie zabijać bez biały, drobny, leśny kwiat i czarne owoce prawie jagody!
Uciekać.
Krgar, Jenot
Uciekać.
Krgar, Jenot
//
Quest "Polowanie na warany"
Wśród zwierząt stepowych, pojawiły się dwa, nierozerwalnie ze sobą powiązane. Para waranów:Kilka zasad technicznych:
- warany można wylosować, korzystając z generatora "zwierzęta: step" (prawdopodobieństwo: 2%)
- po pojawieniu się waranów macie jeden post na ucieczkę; fabularnie warany zaczną ostrzegawczo syczeć, jeśli tego ostrzeżenia nie posłuchacie i zostaniecie w temacie, w którym się pojawiły, po kolejnym poście rozpoczyna się walka od której odwrotu już nie będzie (chyba, że uda wam się zablokować jeden z ciosów i uciec).
- przywołane warany, siedzą w temacie, w którym się pojawiły przez 5 godzin [jeśli ktoś w tym czasie wejdzie na teren, zostanie zaatakowany].
- walcząc grupowo wybieracie sobie jednego warana, który was zaatakuje [z zastrzeżeniem, że wszyscy nie mogą wziąć tego samego osobnika, każdy waran musi w jednej turze zaatakować co najmniej jednego wroga]. Rzucacie dwoma kostkami 50-ściennymi [lub 100-ściennymi]. Pierwszy rzut tyczy się was, drugi wybranego warana.
Reasumując, w każdej turze każdy wilk jest atakowany przez któregoś z gadów, odwracanie uwagi, podobnie jak w przypadku wcześniejszego bossa, nie działa.
- lojalnie radzę uciekać, gdy przypadkiem te stworki wylosujecie; oba mogą was bez skrupułów uśmiercić; dlatego zanim podejmiecie walkę, warto przeprowadzić dochodzenie na ich temat i uzbroić się w dużą ilość, odpowiednich ziółek, które umożliwią wam przetrwanie tego starcia.
Nagroda: Każdy wilk, będący członkiem grupy, która pokona warany, otrzyma 1000 PD.
Quest "Atak klanu rosomaków"
W górach pojawi się rodzina rosomaków, które uznają te tereny za własne. Gdy się pojawią, przepłoszą wam wcześniej przywołaną zwierzynę. Nie lubią wilków i są dość agresywnymi stworzeniami.
Informacje techniczne:
- można je przywołać korzystając z generatora "Zwierzęta: góry"
- gdy będziecie walczyć, możecie zastosować znaną metodę z odwracaniem uwagi, każdy rosomak jest w stanie zaatakować tylko jednego wilka podczas tury
- rosomaki, podobnie jak warany, dadzą wam jeden post na ucieczkę [niezależną od szybkości], po kolejnym poście zaatakują.
- nie zabijają, gdy sprowadzą was do obrażeń śmiertelnych - odejdą.
Nagroda: Każdy wilk, będący członkiem grupy, która wypędzi klan rosomaków z gór, otrzyma 550 PD.
Gdyby były jeszcze jakieś pytania - PW. //
UWAGA! Wszystkie bossy mają dar zjednywania sobie zwierząt. Jeśli losujecie kilka zwierząt, a wśród nich pojawi się "boss", wszystkie przywołane zwierzęta was zaatakują.
Krgar- Jenot
- Liczba postów : 86
Jest z nami od : 25/04/2011
Zdrowie :
Siła : 5
Zręczność : 30
Re: Stare Drzewo [ogłoszenia od NPC]
Bądźcie pozdrowione, wilki!
Nie znacie mnie, ale ja was znam, dlatego słuchajcie mych słów!
Na łąkach i polanach tej pięknej krainy rosną wysokie krzewy o przyjemnym zapachu i drobnych, lecz gęsto zebranych kwiatach niebieskofioletowej barwy. Pragnę je mieć. Rosną wysoko, ponad waszymi łapami, lecz wierzę, że zdołacie je zdobyć.
Za każdą gałązkę z tymi kwiatami dam wam kwiat inny, "biały, drobny, leśny". Wiem, że będzie wam przydatny...
Czekam na was w wielkim dębie, w wielkim lesie. Wiem, że go znacie, dlatego nie martwię się o to, czy go znajdziecie.
I liczę na to, że nasza współpraca będzie owocna...
Nie znacie mnie, ale ja was znam, dlatego słuchajcie mych słów!
Na łąkach i polanach tej pięknej krainy rosną wysokie krzewy o przyjemnym zapachu i drobnych, lecz gęsto zebranych kwiatach niebieskofioletowej barwy. Pragnę je mieć. Rosną wysoko, ponad waszymi łapami, lecz wierzę, że zdołacie je zdobyć.
Za każdą gałązkę z tymi kwiatami dam wam kwiat inny, "biały, drobny, leśny". Wiem, że będzie wam przydatny...
Czekam na was w wielkim dębie, w wielkim lesie. Wiem, że go znacie, dlatego nie martwię się o to, czy go znajdziecie.
I liczę na to, że nasza współpraca będzie owocna...
Wielki L.
// No, to teraz do rzeczy. W opisach paru tematów rosnąć sobie będą bzy. Problem jest w tym, że ich kwiaty rosną na wysokości ponad 2 metrów, czyli nieco wyżej gdzie może sięgnąć przeciętny wilk... dlatego liczę na waszą inwencję twórczą Gdy zdobędziecie kwiaty, przynosicie je do Potężnego Dębu (cóż... L. niezbyt przejmuje się prawami wilczej własności... i z tym też musicie sobie jakoś poradzić ). Sam L. teoretycznie będzie przebywać w tym miejscu cały czas. Praktycznie, od strony userskiej będzie z tym problem... Ale grajcie tak, jakby rzeczywiście tam był. Tj. wilk przynosi kwiaty, coś słyszy i z czymś odchodzi. To, co usłyszy i z czym odejdzie sprecyzuję każdemu z was potem na PW. Mam nadzieję, że jakoś się zgramy... Nagrodą zaś będą lecznicze zioła i parę PD (zależnych też od wysiłków wilka w zdobyciu kwiatów)
Termin zakończenia questu - nieokreślony.
L.- ...
- Liczba postów : 19
Jest z nami od : 21/04/2011
Zdrowie :
MoonCall :: Kraina :: Skalna polana
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach